PC-ul meu

Lightbulb Star Citizen

Star Citizen - https://robertsspaceindustries.com/

Star Citizen Extended Trailer

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=RlIWJlz6-Eg[/YT]

Star Citizen - 300 Series Trailer

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=EBezxKhSGu0[/YT]

Daca va e dor de un space sim asta va fi .....vis

Creatorul jocului e Chris Roberts - https://robertsspaceindustries.com/c...-Chris-Roberts

Jocul e finantat de catre jucatori, poti sa iti cumperi de pe acum un pachet cu o nava iar la lansare vei primi jocul. Cel mai ieftin pachet costa 30$.
Pana acum s-au strans 16,5 mil $.

Jocul va fi sandbox, nu va fi pay to win, nu va avea subscriptie lunara, va fi in stilul GW2, tot ce se va putea cumpara dupa lansare vor fi doar chestii cosmetice.
La fel tot ce se vinde acum in timpul campaniei de finantare se poate cumpara in joc cu credite obtinute jucand.

Jocul va fi lansat treptat, ieri a fost lansat hangar module. Astfel poti sa te plimbi prin hangar sa vezi si sa urci in navele pe care le-ai cumparat.
La sfarsitul anului va fi lansat modulul de dogfighting, dupa care vor urma alpha si beta.

Is curios daca mai sunt si altii interesati de jocul asta pe aici sau care poate au cumparat deja un pachet.

Eu am pachetul Digital Freelancer si un Freelancer normal

Last edited by Otman; 05-02-2014 at 02:10.
Otman is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 16:16   #2
agarici cu pedale
Ancient friend

Mentioned: 177 Post(s)

PC-ul meu

Astept sa apara si-l cumpar, pana atunci nu cred ca bag bani in el, se discuta demult de el, chiar uitasem de joc , bine ca mi-ai reamintit.
agarici cu pedale is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2013, 03:39   #3
Otman

Mentioned: 87 Post(s)

PC-ul meu

Tocmai a trecut de 20 mil $, si urca.
Old 28-09-2013, 08:11   #4
Monstru
Administrator

Mentioned: 774 Post(s)

Send a message via Yahoo to Monstru

Am stat cu nenea asta de vorba pe acolo si am vazut si prima parte jucabila/interativa, adica hangarul. Arata misto de tot.
Old 28-09-2013, 13:18   #5
Otman

PC-ul meu

Ahh, te invidiez, as fi vrut sa dau mana cu el.
Old 18-10-2013, 07:49   #6
Otman

PC-ul meu

A trecut si de 26 mil $, devine un fenomen jocu asta.
Trailer nou si 2 modele noi de nave - https://robertsspaceindustries.com/c...y-Star-Citizen

Anvil Hornet

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=g0gZES2pTWk[/YT]

RSI Aurora

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=xIII81zWCSs[/YT]

Mai sunt ~ 47000 de sloturi pentru Alpha/Beta, BUY NOW

Last edited by Otman; 06-11-2013 at 16:35.
Old 18-10-2013, 11:33   #7
anarki

Mentioned: 2 Post(s)

Eu as vrea sa-l vad odata lansat. Asta si noul X3
anarki is online now   Reply With Quote
Old 06-11-2013, 16:18   #8
Otman

PC-ul meu

Good news: Star Citizen to Include Mantle Support, AMD’s Revolutionary Mantle Graphics API Adopted by Industry Leading Game Developers Cloud Imperium, Eidos-Montréal and Oxide

- https://robertsspaceindustries.com/c...Mantle-Support

Quote:
“AMD’s Mantle will allow us to extract more performance from an AMD Radeon GPU than any other graphics API,” said Chris Roberts, CEO, Cloud Imperium Games. “Mantle is vitally important for a game like Star Citizen, which is being designed with the need for massive GPU horsepower. With Mantle, our team can spend more time achieving our perfect artistic vision, and less time worrying about whether or not today’s gaming hardware will be ready to deliver it.”

“Mantle lets you use AMD Radeon GPUs the way they are meant to be used, unlocking many new opportunities and increased CPU and GPU performance,” said David Anfossi, studio head, Eidos-Montréal. “Because of this, Mantle is one of the most important changes to PC graphics in many years.”
Incep sa se adune developerii care o sa suporte Mantle.

Last edited by Otman; 06-11-2013 at 17:00.
Old 06-11-2013, 18:50   #9
war4peace

Mentioned: 287 Post(s)

PC-ul meu

Send a message via Yahoo to war4peace Send a message via Skype™ to war4peace

Au vreun ETA pentru release, măcar closed beta?

Quote:
Originally Posted by Hemisphere View Post
Dacă vrea să se sinucidă, e de ajuns să urce la nivelul ego-ului său și să se arunce la nivelul IQ-ului său...job well done!
war4peace is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2013, 20:07   #10
Neo
Ancient friend

Mentioned: 386 Post(s)

Mi se pare trist de tot cum marchează banu' internauții din ziua de azi pe promisiuni și pixeli.

Până când nu iese ceva jucabil (nu labă de hangar, că nu de-aia mă joc space flight sim), rămân la EvE

Problema este că dacă până iese Star Citizen reușește CCP să-și înfăptuiască viziunea (player build stargates + space exploration), chestia asta o să fie o glumă proastă. LOL@instanțe în spațiu.

Aș fi de acord să aibă și o componentă single player, dar dacă vrei ceva de genul single player te joci X.

Om vedea, dar eu unul n-am dat un ban pe chestia asta momentan. Îi las pe alții
Neo is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2013, 20:31   #11
Otman

PC-ul meu

Jocul va fi lansat pe module dupa cum urmeaza:

Quote:
1. Hangar The first thing we’re planning is, in August, for Gamescom and PAX, we’re going to release the hangar module to all the backers. It’s a space hangar you can go in, all in the engine, and you can see the ships that you’ve pledged. Walk around in 3D. Go inside them. Invite your friends to hang out and see your ships. You should also be able to do some customization on the ships. I’m not sure if we’ll have all the assets built by then, but you should be able to customize. That’s in August.

2. Dogfighting Module And then in December, the end of December, we'll release the dogfighting module, which will allow you to take the ship that you've backed, basically what you've got sitting in your hangar, and go into space in sort of a head-to-head deathmatch against other players or AI ... so in December people will be able to sort of dogfight and play, so they actually will be to have close to a World of Tanks style experience there, which will be kind of cool, and we'll be adding ship items and more stuff on there so people will be able to customize their ships. So basically the hangar will be working in concert with the dogfighting module.

3. Social / Planetside Module The planet side module releases sometime next year (Chris tells us perhaps March or April) and will include the social aspects of being on a planet. You’ll be able to do things like go to the bar and chat.

4. FPS / Ship Boarding Module Approximate date: Between April 2014 (the planetside module) and August 2014 (the Squadron 42 alpha). And then after [the planetside module] we're gonna have the first-person shooter ship boarding module where they can fight against other people on their ship. And then an alpha of the single-player story Squadron 42. And then finally an alpha of Star Citizen, which is a full sandbox universe that involves all these modules.

5. Squadron 42 / Singleplayer Alpha Further out is the single player alpha (roughly August 2014) and the alpha for system universe (again, roughly December 2014).

6. Persistent Universe Module / Beta ...and then a beta of the persistent universe by the end of the year (2014), which essentially is bringing all of these things into one holistic piece, and then we'll go live after the beta which I would anticipate would probably be sometime in early 2015. But essentially from the end of 2014 you should be able to play the full game, it'll just be beta because there obviously still will be things to tweak and balance, and we'll try and keep the player base constrained until after we've gone through beta, because, you know, it's not really a beta if you've got a million players.

7. Final launch Star Citizen & Squadron 42 - Early 2015
@war4peace sper ca asta te lamureste ^

@Neo Singura asemanare intre EVE si Star Citizen e ca actiunea se desfasoara in spatiu. Am jucat cam 1,5 ani de EVE, mi-a placut si acuma imi place dar nu il mai joc.
EVE e mai mult joc de strategie decat space sim asa ca compari mere cu pere.
Star Citizen va fi un space sim cum nu a vazut lumea de pe vremea Freelancer/Wing Commander. Va fi si FPS, boarding pirate style
Iar faza cu "o sa fie o gluma proasta" chiar nu stiu de unde ai scos-o.
In fine haters gonna hate, nu degeaba ai poza aia.

Last edited by Otman; 06-11-2013 at 20:42.
Old 06-11-2013, 20:56   #12
Neo
Ancient friend

Mie mi se pare o prostie modul în care se excită lumea că s-a lansat hangarul. Este vorba de spaceships, lăsăm subgenul la o parte, vreau să văd nave explodând. Tu ai jucat EvE în nullsec, acolo poate este mai mult strategie (nu prea pricep eu de ce un spacesim ar exclude partea de strategie ), nu știu dacă ai experimentat solo PvP sau small gang serios (vezi de exemplu ce face Rote Kapelle). Nu vreau să divaghez, totuși, continuăm pe PM dacă vrei

Poate am exagerat cu "gluma proastă", dar mă uimește cum lumea pune botul la promisiuni și-atât. A, și pixeli (nave date în avans pentru un joc care nu există). Eu pricep că devs pentru jocul ăsta nu vor să se pună "în slujba corporațiilor" (sau care le-o fi motivul pentru crowdfunding), dar pe de altă parte să ai un prototip și să faci 30m$ efectiv din promisiuni și cai verzi pe pereți + un demo jenant este totuși o performanță, deci bravo lor cumva
Old 06-11-2013, 21:08   #13
war4peace

PC-ul meu

Mulţam de info. Deci o să revin prin decembrie 2014

Quote:
Dacă vrea să se sinucidă, e de ajuns să urce la nivelul ego-ului său și să se arunce la nivelul IQ-ului său...job well done!
Old 06-11-2013, 21:50   #14
Otman

PC-ul meu

Neo pot spune ca genul space sim nu a existat de vreo 10 ani incoace. Cand zic space sim ma refer in special la modul in care controlezi nava. Apas o tasta o ia in dreapta, apas alta o ia stanga sau misc joystickul in fine.
Dupa criteriul asta EVE nu e un space sim. Am facut de toate in EVE chiar daca nu am jucat mult timp, 1,5 ani in EVE e chiar putin, dar in timpul asta am fost in highsec si am facut misiuni L4 cateva luni pana m-am scarbit de ele, am intrat intr-o alianta mare in nullsec si am facut pvp in stil mare, am fost si in flote de 200+ dar din nou m-am plictisit repede de el pentru ca in EVE joci la o scara foarte mare.
Joci pentru sisteme in care poate nici nu pui vreodata picioru, nici nu intelegeam de multe ori ce rescue fleet facem pe cine salvam, cine ne ataca.
Sincer era ca un al doilea job. Intra ia nava aia, hai aici sa-i batem pe aia....

Eu is un mare fan al navelor si spatiului, e genul meu preferat, dar vreau sa fie mai personala, intima experienta de joc.

Lumea nu pune botul la promisiuni. Marea majoritatea celor care au bagat bani in Star Citizen is trecuti bine de 30 ani, deci nu is neaparat o categorie care pune botu.
Pur si simplu suntem fani ai genulul, un gen care a lipsit de ani buni.
Cand a venit Chris Roberts, omul care a creat genul asta si a zis: "Star Citizen will be the best god damn space sim ever", si ca vrea sa-l faca singur dupa viziunea lui fara publisheri la care sa tot mearga dupa aprobari si buget, i-am dat banii sa-l faca. Simplu. Si mi se pare normal sa ne bucuram cand se lanseaza cate un modul si incet incet vedem jocul asta luand forma.
Nu e vorba de pay2win, tot ce se cumpara acum se poate obtine jucand jocul.

Last edited by Otman; 07-11-2013 at 10:32.
Old 18-12-2013, 00:46   #15
Otman

PC-ul meu

Nava noua, doamne cat de bine arata...

[YT]https://www.youtube.com/watch?v=aVaR1wHRWX0[/YT]
Old 13-02-2014, 21:26   #16
Otman

PC-ul meu

Si inca una........absolut bestiala.

Star Citizen - Vanduul Scythe PBR (Physically Based Rendering)

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=GyggWyIi1XY[/YT]

Last edited by Otman; 13-02-2014 at 21:35.
Old 17-05-2014, 22:20   #17
Otman

PC-ul meu

Ohhh yeahhh, avem data de lansare pentru Arena Commander

Quote:
we intend to launch Arena Commander in two weeks, on May 29th.The goal is that every backer will have access to the single player “Free Flight” and “Vanduul Swarm” games modes on this day, and the very first batch of multiplayer testers will get access to the game’s multiplayer game modes. We will scale up the multiplayer as quickly as possible starting on that date, increasing the number of players as it is stable and stopping to fix bugs where needed.
29.05.2014 - See you in the verse

- https://robertsspaceindustries.com/c...port-May-12-16

Last edited by Otman; 17-05-2014 at 22:23.
Old 29-05-2014, 21:27   #18
Neo
Ancient friend

Așa să ne mutăm aici cu discuția.

Ca idee, faptul că-n EVR poți lansa o rachetă apoi trebuie să ții sights pe țintă cu capul (i.e. miști capul ca să ții lock) mi se pare genial și nu văd de ce asta înseamnă că va fi "prost".

Nu sunt bitter sau ceva de genul cu toate amânările astea, dar mi se pare absolut aberant ca după 44 milioane de dolari băgate-n curul lui Roberts să nu ai măcar un alpha jucabil (cum are de exemplu Elite: Dangerous). Mi se pare mai trist că cei care au băgat bani în el nu-s și ei indignați, ci tac și-nghit.

Da, vreau jocul, dar îl vreau odată terminat, deja sună a HL3 și World of Darkness.
Old 29-05-2014, 21:45   #19
war4peace

PC-ul meu

Your forum post has been delayed due to crippling bugs.

Acu' serios, problema pe care o văd eu nu este seria de delays. OK, au super-promis şi-au apărut probleme pe parcurs. OK, înţeleg asta. Problema a' mare este că anunţi un delay cu câteva ore înainte de launch şi ca motiv spui că sunt nişte bug-uri care trebuiau prinse cu luni de zile în urmă. În alte companii, chestia asta s-ar fi lăsat cu echipe întregi date afară.

Quote:
Old 29-05-2014, 21:46   #20
Otman

PC-ul meu

Lansarea modulului de dogfighting e foarte importanta din mai multe privinte.
In primu rand, ei acuma au pus la punct toata partea de servere, care va ramane in picioare inclusiv pentru versiunea finala a jocului.
Gandeste-te ca serverele alea trebuie sa tina peste 450000 de oameni. La numarul asta vorbim de o lansare de joc in toata regula nu de un alpha access cu o mana de oameni.

Pe langa asta vor sa fie cat se poate de finisat, inclusiv PBR, damage states, grafica....tot, va arata bine de tot.

Nu inteleg de ce ti se pare ca e asa lung developmentu la SC, nici nu lucreaza de 2 ani pe el. Banii is una, dar trebuie si timp ca sa faci o chestie de calitate.
Gandeste-te la Destiny, care e in development de prin 2007-2008, care, au zis Activision ca are buget de 500.000.000 (da 500 de milioane)$ si care inca nu e gata.

Oricum pe SC lucreaza mai multe echipe care se ocupa de chestii diferite. Urmatoarele module respectiv planetside, campania single player......nu vor mai avea intervale asa lungi de timp intre ele.

war4peace nu e asa, cand e vorba de buguri, speri ca le scoti la capat in cateva zile/ore, dar poate apare altceva. Ei au sperat ca se incadreaza in timp, nu s-au incadrat.
Daca azi le repara toate, fi sigur ca maine il lanseaza.

Last edited by Otman; 29-05-2014 at 21:49.