lab501 forum  

Go Back   lab501 forum > Hardware > Periferice
Connect with Facebook

Periferice Monitoare, tastaturi, mousi, sisteme audio, elemente de retelistica


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 06-04-2012, 13:35   #1
Luca
Junior Member
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 8
Mentioned: 0 Post(s)


Default Placa sunet-proiecte\productie audio\muzica

Sunt foarte mandru ca am devenit membru, acum daca cineva imi poate elucida problema as putea fi si fericit. Sunt student la cinematografie si mi-am construit un sistem pentru montaj video\ efecte etc. (lucrez in Adobe CS 5.5). Incerc sa imi dau seama de ce fel de placa de sunet am nevoie!!! Vreau sa fac exporturi audio si video de calitate, nu cred ca am sa inregistrez voci sau altceva. Asadar, placa ar trebui sa faca fata unor aplicatii ca Adobe Soundbooth, sau altor programe de design audio, folosind sunet\sample etc. preluate, repet fara a inregistra. De asemenea, nu m-ar deranja sa aiba performante in muzica, filme etc. Optez pt un Xonar STX. Ce parere aveti ?
Luca is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2012, 17:51   #2
xplaur
Senior Member
 
xplaur's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ville de Boisbriand
Posts: 1,095
Mentioned: 11 Post(s)

PC-ul meu

Send a message via AIM to xplaur Send a message via Yahoo to xplaur Send a message via Skype™ to xplaur
Default

Eu as recomanda cate ceva de la M-Audio, Studiophile24/96 daca mergi pe stereo, respectiv Revolution 7.1 daca mergi pe multicanal. Cred ca si unele placi de la Asus sunt destul de bune pentru ce vrei tu!
Oricum ar fi, calitatea sunetului depinde de foarte multi factori, placa de sunet e doar o mica parte din puzzle.
xplaur is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2012, 17:54   #3
Toshy
Member
 
Toshy's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Location: brasov
Posts: 203
Mentioned: 0 Post(s)

PC-ul meu

Default

Conteaza si pe ce o s-o asculti.