lab501 forum  

Go Back   lab501 forum > Hardware > Periferice
Connect with Facebook

Periferice Monitoare, tastaturi, mousi, sisteme audio, elemente de retelistica


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 17-03-2012, 21:40   #1
fedayn
Member
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 166
Mentioned: 6 Post(s)


Arrow Casti x2, placa sunet externa, mouse, mini-proiector

Buna seara!

Sunt 4 lucruri pe care le am pe lista de delicii pentru trimestrul in curs. Acestea pot fi achizitionate fie din Romania, peste 2 saptamani, fie din Franta+Germania, de la magazinele online de acolo. Ca idee, magazine gen emag sau amazon sunt preferabile, dar nu ma dau in laturi nici de la altele.

1. As dori sa achizitionez niste casti pentru muzica in urmatoarele 2-4 saptamani. Scopul este auditia cat mai placuta a muzicii, la un laptop Dell 1535. Momentan nu am placa de sunet USB. Nu sunt un mare amator de bas, si ascult 95% din timp cu volum foarte redus, deci am nevoie de ceva cu fidelitate si claritate chiar si in conditiile acelea. Banui ca orice casti in acest buget imi vor satisface si pretentiile de bas sau nevoile de spatialitate atunci cand joc un CS o data la 1-2 saptamani. As fi deosebit de incantat de un cablu lung, de 3-4-5 metri, pentru a putea sta in pat si a ma delecta cu muzica la volum redus. Ascult hip-hop, r&b, jazz, soul, rock din diverse "specii", pop, si uneori clasica. Dar repet, prefer sa inteleg bine cuvintele si sa fie placut instrumentalul decat sa-mi bubuie urechile.

Bugetul meu este in general pana in 200RON, dar pot merge pana inspre 300RON daca este un produs cu adevarat extraordinar prin calitate si raport pret/performanta. Sunt dispus la a cumpara si casti de 100-120-150RON, daca nu are sens sa iau altele mai scumpe, mai ales ca vor fi primele mele casti cu pretentii. Dar ca idee, in general simt diferenta la ureche dintre gamele de preturi atunci cand sunt intr-un showroom, deci ... nu sunt afon. Deloc.