lab501 forum  

Go Back   lab501 forum > IT&C - best of the rest > Foto/Video
Connect with Facebook

Foto/Video Aici discutam despre tot ce tine de foto/video, inclusiv creeatiile forumistilor lab501.


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 05-05-2013, 20:58   #1
suzuki
Moderator
 
suzuki's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Iasi
Posts: 4,577
Mentioned: 200 Post(s)

PC-ul meu



Default Galerie foto Suzuki

Ca sa nu mai plictisesc lumea pe thread-ul principal,am hotarat sa imi fac un thread separat in care lumea poate sa ma critice direct .
Sunt incepator,am inca sub 10 k poze,invat in fiecare zi cate ceva nou ....din fericire am cativa prieteni buni pe langa mine care stiu ce fac(in materie de fotografie si video) ce imi mai dau sfaturi din cand in cand,insa nu strica sa aud si parerile voastre,pana la urma opiniile sunt diferite si de la fiecare poti invata cate ceva .

Apreciez critica constructiva,in sensul ca daca tot va dati cu parerea ,spuneti va rog ce e bine si ce e rau,ca sa am si ce sa invat din urma post-urilor voastre.
Mirciusx,Boggy,dev,Neo,Tonix,3Z, 7even....sunt bineveniti in a comenta cat mai dur .

In majoritatea cazurilor pozele sunt facute cu un Canon 600D ori Canon 7D.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	902618_636191223063810_1671581040_o.jpg
Views:	944
Size:	340.3 KB
ID:	36011   Click image for larger version

Name:	464129_636199269729672_426768393_o.jpg
Views:	950
Size:	295.4 KB
ID:	36012   Click image for larger version

Name:	892564_636629606353305_1333264176_o.jpg
Views:	954
Size:	428.3 KB
ID:	36013   Click image for larger version

Name:	475042_635912549758344_1316469948_o.jpg
Views:	899
Size:	579.3 KB
ID:	36014  
__________________

Last edited by suzuki; 01-12-2013 at 01:58.
suzuki is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2013, 22:59   #2
mirciusx
Senior Member
 
mirciusx's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 9,818
Mentioned: 324 Post(s)

PC-ul meu

Default