lab501 forum  

Go Back   lab501 forum > In the lab > Articole
Connect with Facebook

Articole Aici putem comenta articolele aparute pe site


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 07-02-2013, 19:10   #1
LAB501
News bringer
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,904
Mentioned: 3 Post(s)


Default 3DMark - un nou inceput

Imbatranim dragilor, imbatranim incet si sigur si nimic nu ne aduce aminte mai bine de acest lucru decat momentul in care incepem sa sapam in istoria recenta a IT-ului, alaturi de care practic am crescut. Lansari de produse, versiuni de benchmark-uri, toate acestea se succed intr-un ritm accelerat si parca ieri instalam Windows [...]

The post 3DMark – un nou inceput appeared first on lab501.



More...

Last edited by matose; 07-02-2013 at 23:32.
LAB501 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 19:25   #2
Monstru
Administrator
 
Monstru's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 17,408
Mentioned: 438 Post(s)


Send a message via Yahoo to Monstru
Default

Finnaly, am apucat sa il termin
__________________
Dacii, cand se uneau, erau de neinvins...
Monstru is online now   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 21:33   #3
Neo
Ancient friend
 
Neo's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: event horizon
Posts: 8,020
Mentioned: 223 Post(s)


Default

Deci mă jur, scalarea cu numărul de GPUs este absolut jenantă și la fel și cu numărul de nuclee - mă refer că nu este normal ca la 4 nuclee să fii cam tot pe-acolo cu 12 nuclee.

Sau driverele video sunt de cacao? Dar asta nu explică scalarea proastă cu nucleele proacelor.

De asemenea, nu are scor pentru o altă componentă foarte importantă în 2013, anume SSDul.

Uf

Bun articolul, oricum
__________________
Nevermind.
Neo is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 21:58   #4
GENiEBEN
Senior Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 3,673
Mentioned: 19 Post(s)

PC-ul meu



Default

Quote:
Originally Posted by Neo View Post
Deci mă jur, scalarea cu numărul de GPUs este absolut jenantă și la fel și cu numărul de nuclee - mă refer că nu este normal ca la 4 nuclee să fii cam tot pe-acolo cu 12 nuclee.

Sau driverele video sunt de cacao? Dar asta nu explică scalarea proastă cu nucleele proacelor.

De asemenea, nu are scor pentru o altă componentă foarte importantă în 2013, anume SSDul.

Uf

Bun articolul, oricum
Nu ar fi stricat, in Catzilla are impact storageul la scor. Scalarea vine si ea pe parcurs, Nvidia sigur are deja nspe hackuri pregatite.
GENiEBEN is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 22:58   #5
Neo
Ancient friend
 
Neo's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: event horizon
Posts: 8,020
Mentioned: 223 Post(s)


Default

Boo-hoo, puii mei, ideea era să ai un instrument scalabil, nu hacks prin drivere de la producători "ca să dea bine"
__________________
Nevermind.
Neo is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2013, 23:14   #6
Jocker
Ancient friend
 
Jocker's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 5,101
Mentioned: 93 Post(s)

PC-ul meu

Default

Benchmark-ul in sine este jenant, ca sa nu spun mizerabil, iar implementarea lui pe hwbot va crea mari probleme, nu vad decat solutia cu 3 categorii distincte (fiecare test in parte).
Primul test are doua parti inutile, ambele depind de procesor si ponderea este aproape egala la rezultat, iar anomaliile de genul frecventa mare cu 3-4 coreuri sa dea acelasi rezultat cu 8-12 coreuri dar cu o frecventa mai normala vor fi foarte des intalnite deoarece scalarea cu frecventa procesorului si numarul de coreuri nu sunt liniare.
Al doilea test depinde de Physics Score destul de mult, deci overclock la procesor cat se poate, sporul obtinut din overclock-ul placii video este jenant.
Al treilea test aproape ca nu-l intereseaza procesorul atata timp cat ai un sistem echilibrat cat de cat, deci partea cu Physics Score inutila si iar sporul obtinut din overclock-ul placii video este aproape jenant, fiind un test de placa video ar trebui sa fie liniar si nu este.

Pacat de munca depusa pentru o mizerie de benchmark, cred ca Monstru i-a gasit singura intrebuintare posibila: testat tablete si telefoane, din pacate nu este un bechmark pentru overclock-eri, cred ca de asta nici nu l-au personalizat cu un nume propriu.
__________________
Viata nu se masoara în numarul de respiratii pe care le-ai avut, ci in momentele care iti taie rasuflarea.

Last edited by Jocker; 07-02-2013 at 23:24.
Jocker is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 00:56   #7
poparamiro
offline
 
poparamiro's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,802
Mentioned: 19 Post(s)




Default

Daca tot ai deschis cutia pandorei in privinta Futuremark, nu pot sa spun decat ca dezamagirea creste de la an la an (ma rog, de la versiune la versiune).

Nu voi discuta utilitatea benchmark-ului pentru ca de-a lungul timpului au dovedit ca sunt utile.

Eu astept ceva care sa ma impresioneze in primul rand din punct de vedere grafic, pentru ca asta a insemnat 3DMark, ceva uimitor, ce nu vei gasi in nici un joc si in nici o alta parte.

Este absolut penibil sa arati ani la rand doar nave spatiale si o grafica care arata artificial si fara nici o frumusete, desi beneficiaza de implementarea celor mai noi tehnologii disponibile la momentul respectiv.

Futuremark din punctul meu de vedere au demonstrat o lipsa totala de imaginatie si creativitate si au irosit atata putere grafica si efecte disponibile pe ceva absolut sterp.

Sa faci asa ceva cand ai la dispozitie o tona de scene din natura si multe altele care ar putea arata incredibil cu tehnologia actuala, imi depaseste puterea de intelegere.

Atat merita DirectX11 in 2013?, doua scene penibile cu blocuri si roboti?

L.E.

Si da, mare pacat de efortul lui Monstru pentru o asa mizerie, versiunea urmatoare va avea compatibilitate cu ceasuri inteligente si calculatoare din primele generatii.

Last edited by poparamiro; 08-02-2013 at 02:25.
poparamiro is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 01:05   #8
xdan
Ancient friend
 
xdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: pe langa ARAD
Posts: 5,379
Mentioned: 18 Post(s)

PC-ul meu



Default

ramiro cred ca astea-s gusturile pietii, viseaza baieteii aia din marele orase SUA/Japonia doar nave spatiale si OZN-uri, grafica artificiala.
Natura, frumusete, astea-s pentru oameni culti, cu gusturi.
Si eu zic ca arata din ce mai penibil, cand ma uit la 2001 ma tot gandesc cum au facut sa arate asa bine cu grafica si posibilitatile de atunci si cum acuma cu toate posibilitatile arata din ce in ce mai artificial si jocurile si 3dmarcile( pentru gustul meu cel putin).
Cred ca aia care au facut 2001 erau niste oameni de cu totul alta valoare.

Probabil aia care au facut scenele astea n-au prea vazut la viata lor numai blocuri, avioane si masini si dau 2 bani pe natura.
__________________
Voucher PcGarage : C8WFPAXR, foloseste-l daca vrei sa faci economie de 1% in comenzile tale.

Last edited by xdan; 08-02-2013 at 01:08.
xdan is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 01:14   #9
poparamiro
offline
 
poparamiro's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,802
Mentioned: 19 Post(s)




Default

Este punctul meu de vedere, nu ma intereseaza de linia dictata de piata su alte treburi.

Luati Mother Nature, puneti totul la maxim si uitati-va cu atentie mai ales la cum arata apa, dupa care rulati Jane Nash si faceti o comparatie. Dezamagirea este totala.
poparamiro is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 02:06   #10
Neo
Ancient friend
 
Neo's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: event horizon
Posts: 8,020
Mentioned: 223 Post(s)


Default

Quote:
Originally Posted by xdan View Post
ramiro cred ca astea-s gusturile pietii, viseaza baieteii aia din marele orase SUA/Japonia doar nave spatiale si OZN-uri, grafica artificiala.
Natura, frumusete, astea-s pentru oameni culti, cu gusturi.
Spune-mi și mie ce fumezi, te rog.
__________________
Nevermind.
Neo is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 02:28   #11
xdan
Ancient friend
 
xdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: pe langa ARAD
Posts: 5,379
Mentioned: 18 Post(s)

PC-ul meu



Default

Oxigen mai nepoluat, am vreo 20 de pomi in gradina, printre care si vreo 3 mai mari ca si casa. =))
__________________
Voucher PcGarage : C8WFPAXR, foloseste-l daca vrei sa faci economie de 1% in comenzile tale.
xdan is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 03:07   #12
Neo
Ancient friend
 
Neo's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: event horizon
Posts: 8,020
Mentioned: 223 Post(s)


Default

Credeam că busuioc, am un prieten foarte bun care a băgat odată că rămăsese fără țigări și o luase cam pe-aceeași felie

Fie că îți place, fie că nu, viitorul nu este verdeață și ponei roz. Este industrializare, betonare și în cele din urmă vom ajunge și la nave spațiale și-om părăsi planeta care probabil va fi până atunci acoperită fie de domuri fie de sticlă radioactivă
__________________
Nevermind.
Neo is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 10:29   #13
Bogzilla
Moderator
 
Bogzilla's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Location: Constanta
Posts: 4,797
Mentioned: 4 Post(s)

PC-ul meu

Default

Si urmatorul 3dmark va fi distribuit in cutie de plumb, bagata intr-un lacas special de la intrarea in bunkerul nuclear.
Bogzilla is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 10:50   #14
Monstru
Administrator
 
Monstru's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 17,408
Mentioned: 438 Post(s)


Send a message via Yahoo to Monstru
Default

Scalarea se rezolva...restul...nu prea...Pentru ca in momentul in care avem integrare cu FB e clar unde merge treaba asta nu-i asa? )
__________________
Dacii, cand se uneau, erau de neinvins...
Monstru is online now   Reply With Quote
Old 08-02-2013, 16:52   #15
Neo
Ancient friend
 
Neo's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: event horizon
Posts: 8,020
Mentioned: 223 Post(s)


Default

Da, aia cu feisbucul a fost maximă
__________________
Nevermind.
Neo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
[CHALLENGE] - Wanted vs Suzuki - 3DMark 2001 & 3DMark 2003/8800 GT suzuki Overclocking & benchmarking 126 21-10-2013 02:23
MSI MOA 2012 ? Inceput cu probleme LAB501 Stiri 9 29-09-2012 13:59
iPhone 5: evenimentul a inceput! LAB501 Articole 22 13-09-2012 22:38
USB 3.0 la inceput de drum - Kingston si A-Data Micutzu Articole 5 31-10-2010 14:35
Un nou inceput pentru Everest - AIDA64 Micutzu Articole 6 14-10-2010 14:16

 
Forum Stats
Members: 7,063
Threads: 17,931
Posts: 557,310
Total Online: 379

Newest Member: VivienKall

Latest Threads
- by LAB501

Advertisement

Partner Links



All times are GMT +3. The time now is 18:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.