View Single Post
Old 08-03-2018, 17:42   #102
DjLeco
Senior Member
 
DjLeco's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: On EARTH...
Posts: 4,958
Mentioned: 182 Post(s)

PC-ul meu

Default

Nu vei rezolva nimic cu ANPC, sint mina in mina cu magazinele.

M-am lovit eu de o chestie si tot lor le-a dat dreptate.

Nesimtitii de la depanero mi-au refuzat o placa video la garantie, (placa ce avea o problema la sistemul de racire, nicidecum ce specificasera ei), mentionind ca placa nu poate fi rezolvata in garantie, deoarece "are pini indoiti", exact asa au specificat pe mail, cei de la cel.ro, "are pini indoiti" si au facut o poza cu un fir de par pus pe conector, sa zica ca ar fi zgiriat...

Pina si baiatul de la service cel.ro (un baiat f ok, nevinovat de situatie) a vazut CLAR ca acolo era un fir de par, nicidecum zgirietura, totodata am fotografiat amindoi placa venita din service de la depanero, placa neavind nicio zgirietura nicaieri.
Am facut plingere la ANPC, am primit raspuns in 30 zile FIX.
Un dobitoc de acolo, pentru ca altfel nu-l pot categorisi, imi raspunde cum ca placa prezinta zgirieturi si nu face obiectul garantiei, desi eu i-am trimis poze reale cu placa unde NU se vedea absolut nicio zgirietura, explicindu-i ca in poza trimsa de la service-ul depanero catre cel.ro este un fir de par pus inadins, ca sa para zgirietura.

Mi-a mai scris ca pot face contestatie mai departe dar trebuie sa angajez un specialist constatator in IT si sa ii dau in judecata.
Pai voi, ce morrrrrtiiiiii vostri faceti acolo la ANPC?
Nu sinteti asociatia nationala pentru protectia CONSUMATORULUI?
Frecati duda toata ziua si chiar si atunci cind omul va da dovada clara (poza reala cu produsul, poza ce certifica ca defectul constatat de depanero NU EXISTA FIZIC pe placa video) si voi, tot muistilor alora de la depanero le dati dreptate?!?

Hai sa vedem impreuna cum au decurs chestiiile:

Ce primesc pe mail de la personalul cel.ro, CITEZ CU COPY PASTE DIN MAIL:


Geanina Dudau | CEL.ro, Specialist Reclamatii / Suport Clienti <[email protected]>
10/05/17 at 3:31 PM


Message body
Buna ziua,



Produsul prezinta prinii indoiti, cazul poate fi solutionat doar in
afara garantiei, va rugam sa ne transmiteti conformarea in caz contrar
acesta se va trimite catre dumneavoastra fara interventia si cu plata
transportului tur-retur.

Decizie service: prezinta pini indoiti, se poate transmite catre
service ul autorizat, insa se poate trata doar in afara garantiei.

Cu respect,

Ce le raspund eu:

Buna ziua, cred ca undeva este O CONFUZIE, cu o placa de baza!

Eu am adus la service O PLACA VIDEO cu probleme la sistemul de racire, aceasta NU are ce pini sa aibe indoiti deoarece NU are pini, stimata domnisoara specialist in reclamatii!

Inainte de preluarea in service si intocmirea fisei de receptie Nr xxxxxx, atit eu cit si colegul dvs de la preluare echipamente in service, am facut poze la placa, exact pentru "evitarea" unor situatii de gen, parca stiam ca asa se va intimpla!


Intrebarea mea este (pentru ca imi pare ca sint luat "la misto" de catre colegii de la service-ul autorizat):

Ce pini indoiti poate sa aibe o placa video, cind aceasta NU ARE PINI?

Mai ales ca am poze cu ea cind am adus-o la service, si sint si pozele facute de catre colegul de la receptionarea produsului, unde nu se vede nicio zgirietura nicaieri, placa avind mai putin de 12 ore de la data achzitiei!

Doar placile de baza au PINI IN SOCKET sau procesoarele de acum 7 generatii in urma.

Nu doresc nicio interventie asupra placii video de catre nimeni, de la niciun service!

Doresc sa ridic PERSONAL placa de la service exact in stadiul in care am adus-o, dupa proba ca aceasta functioneaza dar cu probleme la sistemul de racire!

Doresc ca sa vin sa ridic placa pentru a ma prezenta impreuna cu ea + cu mailul colegei dvs si cu pozele facute cind am adus-o la service (unde se vede ca placa nu are nimic indoit, si ca nici nu exista presupusii pini), direct la ANPC.

Ce imi raspunde cel.ro:

Buna ziua,

Constatarea a fost efectuata in unitatea service autorizata, toate aceste detalii le vom pune la dispozitia ANPC, daca va fi cazul.

Si uitati si ce au trimis jigodiile de la depanero (pozele le am prin amabilitatea baiatului de la service, ele fiind "confidentiale"), unde se vede CLAR FIRUL DE PAR, chiar daca au trimis copie xeroxata la poza (ca sa ii foota detaliile grafice, calitatea pozei sa fie diminuata, astfel incit sa para zgirietura), vedeti in poza.

Deci totul se rezolva dupa cum li se scoala celor de la depanero, cel.ro se spala foarte usor pe miini, dupa cum se vede si in raspunsurile evazive date pe mail...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Constatare.jpg
Views:	559
Size:	251.8 KB
ID:	62000   Click image for larger version

Name:	Fir de par.jpg
Views:	570
Size:	323.2 KB
ID:	62001  
__________________
GAMING gearâ„¢ i9-9900K/5000MHz/1,33V||MoRa 360 & LECO custom loop watercooling GPU+CPU||Aorus RTX2080Ti Extreme WB & Nvidia 3D Vision 2||Asrock Z390 Taichi Ultimate||2x8Gb G-Skill@3600MHz CL15-1,365V||Samsung NVMe 2TB+1TB+512GB SSD's||EVGA Gold 1300W||Asus ROG Swift PG27VQ 3D LED 144Hz||NZXT 440 case Win 10 PRO.

Last edited by DjLeco; 16-02-2019 at 16:16.
DjLeco is offline   Reply With Quote