User test & review Teste si articole facute de catre voi

Old 09-06-2020, 15:27   #1
AlexBodhi

Mentioned: 11 Post(s)

PC-ul meu

Default Lamptron HM070 review

Lamptron HM070 review

⦁ Introduction / Introducere:
EN: Lamptron HM070 Hardware Monitor - 7” LCD (LED IPS - i will explain in the review why inserted this detail) monitor for the external display of AIDA64 statistics.
The features of the Lamptron HM070 Hardware Monitor at a glance:

* External LCD monitor with 7"-Diagonal
* Disposal by close cooperation of Lamptron and AIDA64
* For the display of AIDA64 statistics and information
* Screen resolution: 1.024 x 600 pixel @60hz
* Including mounting for placement on the desk, wall or PC housing
* Customizable user interface with different designs
* The features of the Lamptron HM070 Hardware Monitor in detail
Lamptron is a company known for their fan controllers, at least 15 years ago when I started to “play” with powerfull fans from Delta (AFB1212SH), I had a toy from them to control the fans.
The HM070 Lamptron monitor displays the hardware statistics of the AIDA64 monitoring software. The external 7-inch monitor was created by close cooperation with AIDA64 software team and allows real-time monitoring of PC hardware without having to sacrifice space on the main screen.
The small display offers a resolution of 1024 x 600 pixels at 60hz (mine working at 76hz). It can easily be placed on the desk, on a wall or inside the computer by means of supplied brackets. The user interface is customizable, Lamptron provides some design sets for this purpose.

RO: Lamptron HM070 Hardware Monitor - 7" LCD (LED IPS - voi explica in review de ce am adaugat acest detaliu) monitor pentru afisarea rapoartelor date de AIDA64.
Caracteristicile display-ului pentru monitorizare pe scurt:
* LCD extern cu diagonala de 7"
* Rezultat in urma unei stranse colaborari dintre Lamptron si AIDA64
* Pentru afisarea informatiilor si statisticilor AIDA64
* Rezolutie: 1.024 x 600 pixel @60hz
* Poate fi montat pe birou, pe perete sau in interiorul carcasei
* Interfata customizabila cu diferite desgin-uri
* Caracteristicile Lamptron HM070 in detaliu
Lamptron este o companie cunoscuta pentru fan controllere, cel putin acum 15 ani cand incercam sa domolesc din puterea fan-urilor Delta AFB1212SH foloseam o jucarie de la ei pentru control.
Monitorul HM070 Lamptron afiseaza statisticile hardware ale software-ului de monitorizare AIDA64. Monitorul extern de 7 inch a fost creat printr-o cooperare stransa cu echipa software AIDA64 si permite monitorizarea in timp real a hardware-ului PC, fara a fi nevoie sa utilizezi spatiu pe ecranul principal.

Micul display ofera o rezolutie de 1024 x 600 pixeli la 60 Hz (al meu functioneaza la 76Hz). Poate fi asezat cu usurinta pe birou, pe perete sau in interiorul computerului cu ajutorul suportului furnizat. Interfata de utilizator este personalizabila, Lamptron ofera cateva seturi de design in acest scop.

EN: i prefer this one, looks more professional!
RO: il prefer pe acesta de mai jos, mi se pare mai profesional!

EN: But, if you don’t like none that Lamptron is providing, you can edit/create your own SensorPanel!
RO: Dar daca nu va placa niciun design din cele puse la dispozitie de Lamptron, va puteti edita/crea propriul SensorPanel

⦁ Package and accessories / Ambalaj si accesorii
EN: The box looks quite simple and professional. Inside we can find:
1 x 7” lcd display with black alumiunium case – looks very nice
1 x hdmi – mini-hdmi gold-plated cable
1 x usb – micro-usb cable
1 x branded Lamptron silver alumiunium stick
1 x support for desk mount, the product can be mount on wall or inside the case
RO: Cutia arata destul de simplu si profi. Inauntrul ei putem gasi:
1 monitor de 7" cu o carcasa neagra de aluminiu care arata foarte bine
1 cablu hdmi - mini-hdmi cu mufe aurite pentru conectare la placa video
1 cablu usb la micro usb pentru incarcare
1 usb stick de aluminiu personalizat Lamptron
1 suport pentru montarea mini monitorului pe birou, de asemenea poate fi montat pe perete sau in interiorul carcasei

⦁ Specifications - Technical details / Specificatii - Detalii tehnice
EN:
Dimensions: 172 x 114 x 10 mm
Screen size: 165 x 110 mm
Viewing angle: 80
Color: Black
Screen resolution: 1024 x 600 pixel @60hz (as I said on top, mine is working at 76hz)
DC input: 5 V (USB)
Connections: HDMI, Micro-USB, Jack 3.5"

RO:
Dimensiuni: 172 x 114 x 10 mm
Display: 165 x 110 mm
Unghi de vizualizare: 80
Culoare: Negru
Rezolutie: 1024 x 600 pixel @60Hz (insa cum am scris mai sus, al meu functioneaza la 76Hz)
Alimentare: 5V (USB)
Conexiuni: Mini-HDMI, Micro-USB, Jack 3.5"

⦁ Closer look at the product / Inspectie vizuala

EN:
As can be seen in pictures, the product looks quite professional, the black aluminium case it really looks good, i like it!
From the side buttons you can enter the menu, and setup it as you want!
RO:
Dupa cum se poate vedea in imagini, monitorul arata destul de profesional, carcasa de aluminiu arata foarte bine, chiar imi place!

⦁ Instalation and Use / Instalare si utilizare
EN:
First of all, you need to connect the hdmi cable between the device and your graphic card, aswell the usb cable to your pc.
After that, connect the stick that Lamptron is providing to your pc. Inside the stick you can find all details for setting up the product. Also, a couple of panels so you can play with.
However, i will explain the steps that i made for set up the monitor.
RO:
In primul rand, trebuie sa conectati cablul hdmi de la placa video la monitor, precum si alimentarea usb.
Dupa, conectati stick-ul USB pe care Lamptron il are in pachet. Pe stick se gasesc toate informatiile privind instalarea lui. De asemenea si cateva SensorPanels cu care va puteti juca pentru afisarea informatiilor AIDA64.
Cu toate acestea, voi explica mai jos, pasii pe care i-am parcurs pentru a-l face functional dupa bunul plac.
EN: After connecting the device, right click on desktop and select Display setings
RO: Dupa conectarea monitorului, click dreapta pe desktop si selectati Display setings

EN: Click on Displays and select Extend these displays
RO: Click pe Displays si selectati Extend these displays

EN: I selected mine as Landscape (flip) due to cables hide.
RO: Eu am selectat Landscape (flip) intrucat am vrut sa ascund cablurile.
EN: After, select the resolution to 1024 x 600 and in Advanced display settings select Screen refresh rate to max, mine has 76hz.
RO: Dupa, selectati rezolutia 1024 x 600 si in tab-ul Advanced display settings click pe Screen refresh rate si selectati maxima, la mine are 76Hz.

EN: Now, go on the stick and install the fonts that Lamptron is providing for their SensorPanels.
RO: Acum, instalati de pe stick fonturile pe care Lamptron le pune la dispozitie pentru SensorPanels.

EN: On the stick you can find Aida64 Extreme with license, however i used mine as is updated and has also license.
RO: Pe stick gasiti Aida64 Extreme cu licenta, eu am decis sa folosesc Aida64 pe care il am deja instalat si updatat cu licenta de asemenea.
EN: Open the Aida64 Extreme and then go to Preferences...
RO: Deschideti Aida64 Extreme si faceti click pe Preferences...

EN: Then select from General the following:
RO: Dupa care selectati din General urmatoarele:
Load AIDA64 at Windows startup and "Close" button minimizes main window to System Tray

EN: After go to LCD and make this selections:
RO: Dupa, faceti click pe LCD si selectati:

EN: At LCD Items you can select from the ones that Lamptron is providing (by pressing Import) and you can play with them.
RO: In tab-ul LCD Items puteti selecta unul din cele puse la dispozitie de catre Lamptron (facand click pe Import) si va puteti juca cu el.

EN: After, you can play in Lcd display operation, open the IE/Google Chrome/Mozilla/Edge, etc and display the info panel that you played earlier with, based on your IPconfig.
RO: Dupa, va puteti juca in tab-ul Lcd display operation, deschizand o fereastra de IE/Google Chrome/Mozilla/Edge, etc si afisand informatiile din panel copiind adresa IPv4 din IPconfig.

EN: But, the most important is SensorPanel from Preferences.
Here make the following selections:
RO: Dar, cel mai important tab este cel de SensorPanel din Preferences.
Aici, faceti urmatoarele selectii:

EN: Then right click on the SensorPanel that appears so you can import from the stick the one that you like more and play with it.
After you select and edit with your prefer details the one that you most like, drag the SensorPanel to second display 7".
RO: Faceti click dreapta pe SensorPanel-ul care apare pentru a putea importa de pe stick modelul care va place si sa il editati dupa bunul plac.
Dupa ce selectati si editati modelul care vi se potriveste, trageti SensorPanel-ul pe display-ul Lamptron tinand click stanga apasat.

EN: After, it should look like this (after more than 2 Hours playing with the device:
RO: Ar trebui sa arate cam asa (dupa mai bine de 2 ore de editari, etc)

EN: Of course, you can play with the different panels that Lamptron is providing, but i find this one the most likely for myself.
RO: Bineinteles, va puteti alege din panel-urile puse la dispozitie de Lamptron dar eu l-am considerat pe acesta ca fiind pe gustul meu.

⦁ Conclusions / Concluzii
EN:
Lamptron HM070 is a very practical device which i found as a "must" for persons who wants to have a second display to show all their info from their PC and due to cooperation with Aida, they succeed in providing a really accurate monitoring solution.
If you find this device to small, there are also other 2 options available, one with 10.1" and one with 17", both FullHD. From my point of view, i would had build it from the start at 8" IPS Led @ 1024 x 768.
In their specification they mentioned that is a LCD display that run @ max 1024 x 600 @ 60hz, but the one that i received has for sure IPS LED that can run @ max 1024 x 600 @ 76hz.
The software parts and features are mostly powered by Aida64. The setup is quite easy, and it doesn’t take a lot of effort to enable the monitoring screen. It might take more time to adjust the display exactly to your needs, the above one took me more than 2 Hours, also there are some pre-made layouts and panels provided on the usb drive that is included in the package.
In the package you will find: HDMI and USB cables, a desk stand, a USB stick with Aida64, and a manual. As a minus, it doesn't have included a wall mount or an inside case mount.
The Lamptron HM070 is not quite cheap (somewhere 120 euro with taxes), however you receive a full bundle for the price, including the AIDA64 Extreme software with license. I find it very user-friendly and it looks really nice on every desk providing very usefull info from your PC.
RO:
Lamptron HM070 este un device foarte practic, un "must" pentru persoanele care isi doresc un al doilea monitor care sa le ofere toate informatiile din interiorul pc-ului, si datorita colaborarii cu Aida, eu cred ca au reusit sa oferi un pachet complet pentru monitorizare.
Daca considerati acest monitor prea mic, mai exista 2 varianta disponibile, une de 10.1" si una de 17", ambele FullHD. Din punctul meu de vedere, si acest monitor l-as fi facut din start de 8" si vand o rezolutie de 1024 x 768.
In specificatiile celor de la Lamptron apare ca fiind un LCD cu rezolutie de 1024 x 600 @ 60Hz, insa acesta ce il detin cu siguranta este un IPS LED care se duce la 76Hz.
Partea de software se datoreaza celor de la Aida64. Punerea lui in functiune este destul de facila si nu necesita prea mult timp pentru a-l face functional.
E posibil sa petreceti mai mult timp ajustand informatiile conform nevoilor dumneavoastra, cel de deasupra mi-a luat mai bine de 2 ore. De asemenea sunt si layout-uri si SensorPanel-uri pe stick-ul usb daca nu vreti sa va bateti capul prea tare.
In pachet veti gasi: cablul HDMI si calbul USB, un suport de birou pt monitor, un stick usb care contine AIDA64 cu licenta, precum si manualul si instructiunile de utilizare. Ca si minus, nu are inclus un suport pentru montarea pe perete sau in interiorul carcasei.
Lamptron HM070 nu este chiar ieftin (undeva la 120 euro cu taxe), cu toate acestea primiti un pachet complet pentru acest pret, inclusiv AIDA64 Extreme cu licenta.
Pentru mine, produsul este user-friendly si arata foarte bine pe birou afisand informatiile necesare din PC.

Enjoy!
LE: I just received confirmation from Lamtron that the screen is LED IPS / Tocmai am primit confirmare de la Lamptron ca display-ul este LED IPS.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	HM070_0.jpg
Views:	55209
Size:	23.9 KB
ID:	69509   Click image for larger version

Name:	HM070_1.jpg
Views:	2432
Size:	22.1 KB
ID:	69510   Click image for larger version

Name:	HM070_2.jpg
Views:	2381
Size:	20.2 KB
ID:	69511   Click image for larger version

Name:	HM070image011.jpg
Views:	2402
Size:	61.0 KB
ID:	69512   Click image for larger version

Name:	IMG_20200604_164229_resized_20200605_124340960.jpg
Views:	2388
Size:	116.2 KB
ID:	69513   Click image for larger version

Name:	IMG_20200604_164440_resized_20200605_124341270.jpg
Views:	2431
Size:	88.1 KB
ID:	69514   Click image for larger version

Name:	IMG_20200606_122458_resized_20200606_122647366.jpg
Views:	2455
Size:	146.3 KB
ID:	69516   Click image for larger version

Name:	IMG_20200606_122518_resized_20200606_122647120.jpg
Views:	2459
Size:	147.1 KB
ID:	69517   Click image for larger version

Name:	PS3.jpg
Views:	2377
Size:	17.8 KB
ID:	69520   Click image for larger version

Name:	PS4.jpg
Views:	2402
Size:	12.8 KB
ID:	69521  

Click image for larger version

Name:	PS5.jpg
Views:	2497
Size:	110.3 KB
ID:	69522   Click image for larger version

Name:	PS6.jpg
Views:	2414
Size:	108.4 KB
ID:	69523   Click image for larger version

Name:	PS7.jpg
Views:	2394
Size:	145.1 KB
ID:	69524   Click image for larger version

Name:	PS8.jpg
Views:	2477
Size:	266.1 KB
ID:	69525   Click image for larger version

Name:	PS9.jpg
Views:	2374
Size:	92.1 KB
ID:	69526   Click image for larger version

Name:	PS10.jpg
Views:	2420
Size:	82.6 KB
ID:	69527   Click image for larger version

Name:	PS11.jpg
Views:	850
Size:	272.2 KB
ID:	69528   Click image for larger version

Name:	PS15.jpg
Views:	2413
Size:	95.4 KB
ID:	69529   Click image for larger version

Name:	PS122.jpg
Views:	2411
Size:	41.4 KB
ID:	69530  

Last edited by AlexBodhi; 11-06-2020 at 11:01.
AlexBodhi is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2020, 15:28   #2
AlexBodhi

PC-ul meu

Hmm din pacate nu mi-a luat review-ul asa cum mi-as fi dorit, in special explicatiile cu poze si pasii din setup...
Old 09-06-2020, 15:57   #3
Monstru
Administrator

Mentioned: 770 Post(s)

Send a message via Yahoo to Monstru

Te referi la formatare?
Old 09-06-2020, 16:18   #4
AlexBodhi

PC-ul meu

Servus Monstru. Mda, plus ca eu îl făcusem cu poze și explicații. Dacă poți edita tu, îți pot trimite fișierul pe mail. Rog pm cu adresa.
Old 09-06-2020, 16:21   #5
Monstru
Administrator

Mentioned: 770 Post(s)

Send a message via Yahoo to Monstru

Click pe imagine, right click, view image, copiezi link-ul.

Apoi folosesti tag-urile "[IMG]" "[/IMG]" fara "
Old 09-06-2020, 17:29   #6
AlexBodhi

PC-ul meu

Multam fain!
Old 09-06-2020, 20:43   #7
kretzu77
Ancient friend

Mentioned: 735 Post(s)

PC-ul meu

Ai muncit ceva. Fain.
Old 09-06-2020, 20:55   #8
AlexBodhi

PC-ul meu

Mi-a plăcut jucăria, plus ca nu sunt mulți care sa facă review la asa ceva
Old 09-09-2021, 00:54   #9
gg0

Mentioned: 37 Post(s)

Si eu am unul. Una din probleme (deocamdata) este ca nu gasesc nici un adaptor display port - hdmi care sa mearga calumea.

Ar mai fi si licenta de aida, pe care nu o am. Al meu a venit fara stick...
gg0 is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2021, 08:42   #10
kobro
Ancient friend

Mentioned: 192 Post(s)

PC-ul meu

Vrei licență de Aida?
Dai PM și după amiază verific și îți trimit ceva recent
kobro is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2021, 09:59   #11
AlexBodhi

PC-ul meu

2 bucăți cumpărate, ambele au avut stick. Daca le-ai cumpărat de la shop4pc, ia legătura cu ei
Old 12-09-2021, 02:31   #12
gg0

Mentioned: 37 Post(s)

Eu l-am cumparat de la unu care l-a primit pentru review.
@kobro sarumana mult, dau o bere doua trei la schimb.
gg0 is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2021, 11:38   #13
AlexBodhi

PC-ul meu

Daca nu rezolvi cu @kobro îți pot pune eu la dispoziție informațiile și Aida de pe stick că eu aveam deja Aida